life

life

Wednesday, July 10, 2013

SETELAH SEKIAN LAMA...

Salam all dear blogging frenz,,,hauhhh,,,soryyyyy sudah lame ika x megudate kali terakhir time post bulan march>maybe lha,,,ingat2 lupe,,,mlas nak takeout balik<hahahha anyway biaselha,,,,mcm2 kerja ika buat so sebok,,,so haryny dikesempatan ny,,ika nak bercerita kejadian beberape bulan kebelakangn ny k,>ceh cam aku hot je kan nak jaja cerita<hehehe,,,,,,,,kalu nak tahu maih la bace,,,taknak pun tape,,ta susah aku pun k<haha nayway,,,

the first story:

=>ialah ika sekarang da further study k,,,,,hahaha,,,bersyukur sangat2 ke hadrat ALLAH SWT sbab  memberi kesempatan terhadap ika nak sambung blajarr,,,ingatkan dah ta dapat da dengan result yg ''bolehla'',,,,yelaaa,,,ika study swasta je,,,coz tunggu yang kerajaan pnye ta dapat,,,apeapepu peluang yang baik itu datang better untuk kite sambut dengan tangan terbuka kan,,,,ika now  further study kat KPJ UNIVERSITY COLLEGE,NILAI,,,,,and amik DIPLOMA IN PHARMACY,,,,HAHHHH,,,tekejut ta,,,drpade buadak yg ta amik aliran sains,,boleh pulk dapat tempat alam bidang perubatan,,,,PHARMACY pulak tuuu,,,,,,,,haihhh,,inilah yang dikatekan rezeki ALLAH di mane2,,,,,,,so now,,,,,,ika lege sebab dapat further study macam orang lain jugak,,,,,

the second story:

Anyway sebelum nyh ika tak pernah mention pun pasal SOMEONE SPECIAL ika kat blog nyh,,,sebelom2 nyh,,cerita budak2 je,,,,,so tayah amik kisah da ok!!!!!dah bukak buku baru dah,,,dengan hidup baru,,kawan baru,,,n ofkoz la,,,BUAH HATI saya,,,,,,,name????ohhhh nak mention ke????sebab lepas nyh cerita akan berkait2  so ika stick in la namenye,,,,,nama orang yang bertakhta kat hati saya sekarang ialah
####MUHAMMMAD FARUQ BIN MUHD RAKIF####,,,alahai betul ke ejaan tu yunk,,,maafla kalau salah k,,,ta sengaje,,,,hehehe,,,cerita pasal kiteorg panjang,,kalau nak bercerita kunk banyak parat pulk korang kene bace kan,,,so tayah pun tape lha,,,,just cukup tahu nama pun ok what,,,,hehehe,,,,,,and something wanna share lagi ialah faruq now satu kolej ngan ika,satu kos,,,,happpy????alaaa,,boleh tanyeeee,,,mestilah happy,,,,,da org tersayang kite kan,,,itu satu bonus jugak la untok aku,,hehehe,,,,sekurang2nye ade org jage,,>ok perasannn da nyhhh<,,,,,hahahahaaaaa,,,

the third story:

sekarang,,,harini ialah first ramadhan la koang,,,,,actually time tengah brsahur tadi,,,iak teringat kat kawan2 ika time f5 lha,,,,hmmmmmmmm sedih sangat,,,rindu koranglha,,,,,,,nak stick gambar korang kat sini aku tadeha,,,sory,,,dlm lpato ta smpat nak copy paste gambar korang,,,,,,soryyy yerrr,,,,,yang paling aku rinduuu,,tu lahhh,,,,,,,kawa karib,,bff,aku yang berempat tuh,,,,,CHIK,HAS,FANA N YAT>yat dkesempatan ny,,nak wishingburfday kat hang k,,,,,,<rindu kat korang sangat2 lha,,,,,itu je yang mampu aku cakap,,,,.......


oklha,,,nanti the ast story ika sambung balik k,,,,,,,,,ika nak bersiap 2 nak berbuaka puasa lha,,,,,,bye,,,assalamualaikum,,,,,,,,,,,,

No comments:

Post a Comment